שתף

ארוחת בוקר פירות סוף הקייץ / אביטל סבג

16.09.18

אל תחששו מהסוכר של הפירות ,הוא ממש לא אויב הפירות מתעכלים מאוד מהר בגוף...

 

מומלץ אחרי תרגול יוגה ומדיטציה
המצרכים הדרושים לכמות של 2 סועדים:
2 תאנים
1 מנגו
תפוח עץ גאלה
לימון ליים
צרור נענע
1 כף טחינה גולמית

אופן ההכנה:
להסיר את קליפת המנגו ולפרוס לרצועות, לשטוף את התאנים ולחתוך אותם לשמונה,
לשטוף ולקצוץ את עלי הנענע,
ומעל לצקת את הטחינה,
לא תמיד בא לי לפתוח את הבוקר עם שייק, אז בהחלט עומדת האפשרות לאכול את הפירות כסלט,
אל תחששו מהסוכר של הפירות ,הוא ממש לא אויב , הפירות מתעכלים מאוד מהר בגוף ומכילים שפע של ויטמינים ונוגדי חמצון.
תמיד תוסיפו עלים ירוקים שיאזנו את המתיקות ויתנו לנו עוד כלורופיל שינקה את תאי הגוף.
אני מנצלת את עשרת ימי תשובה להתנקות נפשית ופיזית, החלטתי לאכול רק פירות וירקות ומעט זרעונים.
יש שמכנים זאת תזונה 80-10-10,
זהו אתגר ואשמח לשתף אתכם בו.

 

בפורום התזונה הבריאה של נומיינד אביטל סבג וזהר צמח וילסון נשמח להשיב לשאלות  

שם הכותב: אביטל סבג- מחברת הספר "חמש עונות במטבח-בישול טבעוני ברוח הזן-הוצאת גפן ירושלים
אודות הכותב: שפית , ונטורופתית, בעלת המתחם לשינוי , מקום מכיל ומזין סדנאות,אירועים,ניקוי מיצים,שיעורי בישול פרטיים,קליניקה לייעוץ וריפוי סיני
אימייל: [email protected]
כתובת אתר: לחץ כאן

שלח לחבר  
שנה גודל Powered by Bonsite ©
    
רוצים להתעדכן באירועים החדשים הרבה לפני כולם? רוצים לקבל את התוכן החדש שלנו? השאירו מייל ונעדכן אתכם בכל שבוע

חיפוש במאמרים

כותבי הבית שלנו

מאמרים

יוגה
נומיינד - השער לעולם הרוח - כל הזכויות שמורות ©