כרטיס אישי

הדס קאן

העיסוק שלי הוא בתנועת החיים ובחיבור לפוטנציאל האמיתי שטמון בנו. אני מאמנת להרחבת המנעד הפנימי שלנו, לקבלה של החיים על כל גווניהם מתוך לב פתוח. מאמינה, שכשאנחנו יותר מקבלים את כל הקורה, יש לנו אפשרות לחיות באושר,בתחושת שפע ולהשפיע על חיינו וחיי הסובבים אותנו בכל המישורים. מאמנת אנשים שמוכנים לקחת אחריות על החיים שלהם, בהבנה שאחריות משמעה התנהלות בחיים מתוך חופש. אנשים שמוכנים להסתכל על עצמם באמת ובאומץ ,להתחבר למציאות,לחקור, לפעול ולחיות את החיים שלהם הם ראויים. השכלתי הפורמלית: פיזיותרפיה (אוניברסיטת ת"א B.P.T ), מטפלת ברפואה משלימה במגוון גישות, לימודי טיפול זוגי ומשפחתי (אוניברסיטת ת"א), אימון (EMOTION ). ובעיקר לומדת מהחיים עצמם

[email protected]

שתף

הדס קאן

תפריט תרגול

21.12.09

 

כמו פרחים אספתי אל תוך אורח חיי תרגולים שונים.

אני מאד בעד תרגול, מאמינה שתרגול מכוונן אותנו אל מי שאנחנו, מגביר חיוניות, מנקה את שהצטבר ומחבר לאמת. מבחינתי, לתרגל ולאכול זה אותו דבר התרגולים הם חלק מהמזון שלי, מזון לגופי, נפשי ונשמתי. כמו תאבון לחיים, יש בי תאבון לתרגול.

אני רגילה לקום בחמש וחצי בבוקר, הרגל שהתחיל כשבני היו קטנים. לפני שקמו לגן/ לביה"ס יכולתי להתפנות לתרגול שלי, להיות אתי. היום, כשבני בוגרים נשאר בי ההרגל הזה יחד עם אהבתי לשעה, חמש וחצי זה חמש וחצי, מזמינה אתכם לנסות ולהתנסות.

התרגול מניע אחרת את החיים ולעיתים הופך לחלק אינטגרלי ומוטמע בהם, הוא כבר לא מורגש כתרגול או שמוקצה עבורו זמן מיוחד.

התרגול שלי מגוון, אני מתעוררת ומתאימה את התרגול שנכון לי לאותו יום, ככה לפי תחושה ולפי הלו"ז שלי לאותו יום.לעיתים, אני מתמידה באותו תפריט לאורך זמן, מה שמעמיק את התרגול.

 היום לדוגמא, תרגלתי כתיבת דפי בוקר, הליכה ותאגיה, בהמשך היום, מניחה שאמצא זמן לכמה דקות של מדיטציה ויכול להיות שכשאכין את המרק, בזמן חיתוך הירקות, אתרגל את להיות כאן ועכשיו. זה התפריט היומי  ליום הזה.

מביאה כאן את תפריט התרגולים המלא שלי, מביאה אותו באופן מעורר תאבון, כמו תפריט במסעדה



בבוקר לפני קימה:

  • הכרת תודה - אמירת תודה על היש והקיים עלהבוקר, חיבור ליש עוד לפני קימה.
  • רייקי - הזרמת אנרגיה של ריפוי, הזרמה עצמאית ומחזקת.
  • תרגול נשימות – לבקרים שבא להישאר עוד קצת מתחת לשמיכה ובכל זאת להרגיש שמתרגלים משהו.

בוקר

  • כתיבת דפי בוקר – כתיבה של שלושה עמודים בגודל A4 , כתיבה חופשית, אסוציאטיבית של כל מה שעולה בראש באותו הרגע.
  •  מדיטציית שמטה - ישיבה בעיניים עצומות עם נשימה שקטה, מחברת פנימה מראה לנו איפה המחשבות שלנו, מדיטציית בונת חמלה ואהבה.
  •  מדיטציית אור – מדיטציה בה אנחנו מזרימים אור לתוכנו, מרגיעה, נוסכת שלווה, מאירה.
  •  מסע - לימים בהם העננות הפנימית גבוהה במיוחד, מעבר דרך שכבות רגש כואבות עד להגעה למקור ומשם הארת השכבות.
  •  יוגה – מתיחה נכונה של שרירי הגוף ועבודה על זקיפות השלד, בנוסף לתועלת הגופנית, משקיטה את הנפש, מחברת אותנו לרמות רוחניות.
  •  תאגיה – תרגילי תנועה על פי "חכמת היסודות" , עבודת תודעה דרך תנועה מדויקת ומכווננת הוויה.
  •  הליכה – 40 דקות אפקטיביות של הליכה, הזרמת הדם, שמירת כושר לב ריאה וניקוי ממחשבות.
  •  תכנון היום – התבוננות ביום שמתחיל, ארגון לוח זמנים ליום נעים, זורם ומשמעותי.

צוהריים

  • נשימות עמוקות – להתרגעות, לחיבור פנימה, לעצירה רגעית
  •  כאן ועכשיו – בזמן הכנת האוכל, ריכוז בצורתו, מרקמו וביצירת הטעמים.
  • משמעות המזון – לפני האכילה, עצירה והבנה עמוקה לגבי כל האנשים שעבדו עבורנו עד לרגע בו היגיע המזון אל שולחננו.
  • בדיקת תכנון היום – האם התכנון נכון עבורנו, האם כדאי לשנות משהו.

אחר הצוהריים

  • בהייה – לשבת ולא לעשות כלום כמה דקות.
  • קריאת ספרות השראה – קריאת ספרים שמשפיעים עלינו ומלמדים אותנו.
  • מדיטציה בזמן שקיעה – מרגיע ברמות.

ערב

  •   השלמת יום – התבוננות ביום שחלף, מה היה נכון עבורי, מה לא היה נכון, התבוננות של למידה, מצמיחה ומפתחת.

לפני שינה

  •  הכרת תודה – על הטוב שהתקיים במשך היום.
  •  מדיטציית אהבה לגוף – לשיפור וחיבור הקשר עם הגוף שלנו.

הדס

[email protected]
tvunatahava.cafe.themarker.com
שלח לחבר  
שנה גודל Powered by Bonsite ©
    
רוצים להתעדכן באירועים החדשים הרבה לפני כולם? רוצים לקבל את התוכן החדש שלנו? השאירו מייל ונעדכן אתכם בכל שבוע

מנוע חיפוש רוחני

כותבי הבית שלנו

מאמרים

יוגה
נומיינד - השער לעולם הרוח - כל הזכויות שמורות ©